Vești importante pentru toți clienții Enel Energie și Enel Energie Munteania. Compania vine în ajutorul celor peste 3 milioane de clienți cu noi opțiuni digitale de primire și plată a facturilor.
Este vorba despre Asistentul virtual, cel care va ușura interacțiunea dintre abonat și furnizor. Astfel, clienți Enel Energie și Enel Muntenia se vor ajuta de acest nou canal de comunicare, prin care pot afla informații noi ori pot clarifică anumite nelămuriri:
„Asistentul Virtual este cel mai nou instrument prin care să contribuim la îmbunătățirea experienței clientului în relația cu Enel Energie și Enel Energie Muntenia, ca parte a unui proces accelerat de digitalizare pe care noi, ca furnizori, îl parcurgem, pentru a pune clientul în centrul preocupărilor noastre.
Vezi și: VIN SCUMPIRILE! PREȚUL GAZELOR NATURALE A ATINS UN NIVEL RECORD ÎN EUROPA
Folosind inteligența artificială și automatizarea proceselor, am creat un nou canal de comunicare cu clienții noștri, cărora le putem livra informații utile aproape instantaneu, optimizând comunicarea dintre cele două părți. Acest instrument va fi dezvoltat continuu, pe măsură ce va căpăta experiență din interacțiunile cu utilizatorii. Soluția este complementară platformei MyEnel și celorlalte instrumente digitale pe care le oferim clienților noștri”, a declarat Maria Anna Bertoni, director Digital Solutions Romania, potrivit dcnews.ro
Astfel, într-un timp record Asistentul virtual va oferi informații despre transmiterea indexului la energie electrică și la gazele naturale. Clineții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au posibilitatea de a primi facturile în aplicația MyEnel, pe mail sau prin sms.